sobota, 8 marca 2014

Zeberkowe candy



Zeberkowe candy
Sklep Zeberka pragnie podzielić się z Państwem swoim zamiłowaniem do włóczek litewskich, które wyróżniają się atrakcyjną ceną i bardzo dobrą jakością. Dlatego też  Sklep Zeberka ogłasza CANDY




Do wygrania są 4 prezenty, aby więcej osób mogło się nacieszyć włóczkami. Są to:
1 motek włóczki wełnianej Micro przeznaczonej na szale estońskie
1 motek włóczki wełnianej Roma, z której można zrobić szal lub chustę
1 motek włóczki wełniano-akrylowej Erica, który wystarczy do zrobienia chusty czy szala
1 motek włóczki akrylowej Panda, której metraż pozwoli wyczarować wspaniały projekt

Micro - włóczka miękka i  bardzo cienka, przeznaczona na delikatne i zwiewno-mgiełkowe chusty oraz szale typu estońskiego. Może też służyć jako połączenie z inną włóczką.
skład: 100% wełna
waga motka: 100gr +-2gr
metraż: 1400+-20m
rozmiar drutów: 2-2,5
różne kolory
 

 Roma - włóczka miękka, bardzo dobrze skręcona, nadająca się na różnego rodzaju szale i chusty, czy cieniutkie bluzeczki i topy. Włóczka bardzo wydajna, z jednego motka można zrobić szal lub chustę.Możne też stanowić połączenie z cienką Angorą 2.
Za bardzo przystępną cenę macie Państwo 750 metrów w jednym motku, co się bardzo rzadko zdarza wśród włóczek.
skład: 100% welna virgin
waga motka: 100gr
metraż: 750m
rozmiar drutów: 2,5-3
różne rodzaje kolorów



Erica - włóczka jest mieszanką wełny i akrylu. Przeznaczona może być na różnego wyroby m.in. chusty, szale, czy cieniutkie topy, ale może też być dodatkiem do połączenia z inną włóczką np. Angorą 2. Włóczka jest bardzo wydajna, bo w jednym motku jest 750 metrów. Producent zaleca pranie w temperaturze 30 stopni.
skład: 50% wełna virgin, 50% akryl
waga motka: 100gr
metraż: 750m
rozmiar drutów: 2-3
różne kolory





Panda - delikatna, cieniowana włóczka z delikatnym włoskiem przypominająca struktorę moheru. Nadaje się na różnego rodzaju wyroby. Producent zaleca pranie w temperaturze 30 stopni.
skład: 100%akryl.
waga motka: 100gr
metraż: 700m
rozmiar drutów: 2-3
różne kolory






Aby włóczka była prawdziwą niespodzianką, proszę w komentarzu nie podawać włóczki, którą Państwo chcielibyście otrzymać.

Zapisy do 25 kwietnia.

Losowanie 26 kwietnia.

Zasady:
1)Pozostawienie komentarza pod postem. Dobrze by było gdybyście Państwo zechcieli podzielić się swoimi spostrzeżeniami o Sklepie i jego ofercie. Mile widziane są również informacje o Państwa oczekiwaniach.
2)Wklejenie  banera na swoim blogu. Osoby, które nie posiadają bloga proszę o pozostawienie maila w komentarzu.
3)Dopisanie się do listy obserwatorów  bloga Sklepu Zeberka i napisanie w komentarzu: obserwuję jako ……
4)Przesłanie do Sklepu zdjęcia projektu wykonanego z wygranej włóczki.

83 komentarze:

  1. Witam, chetnie zapisuję się na candy , włózek nigdy dość,a jeszcze takich to na pewno jestem ciekawa :)
    Obserwuję jako jolajka

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka piekne, wspaniale będzie dotykać takich miłych włóczek. Pewnie nie jeden piękny szal lub chusta z nich powstaną. Włóczek nie zanam, ale bardzo chętnie się z nimi zaprzyjaźnię. Obserwuje jako KASI MAŁA DŁUBANINA. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Litewskie włóczki miałam okazję poznać więc bardzo się cieszę że trafiłam do sklepu który ma je w ofercie. Podoba mi się, że oprócz włóczki prezentowane są gotowe wyroby. Kto umie zrobić sobie popatrzy, kto nie sobie kupi :)
    Chętnie zapisuję się na candy, a nawet jak mi szczęscie nie dopisze to sobie sama coś kupię (jak ochłonę po ostatnich szaleństwach)
    Pozdrawiam
    obserwuję jako wojkam5

    OdpowiedzUsuń

  5. jeszcze nie miałam okazji ani przyjemności dziergać z tej włóczki, może niebawem nadarzy się okazja :) trafiłam tu po raz pierwszy i chętnie się zadomowię, pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne błyszczące włóczki! Chętnie przygarnęłabym wszystkie łącznie z tym ślicznym koszyczkiem :) Mam jakiegoś bloga http://druciarnia.blogspot.com/ ale nie umiem wkleić banera :( Coś mi się tam popsuło, że nawet posta żadnego nie mogę napisać bo znikło mi takie coś na górze strony. Normalny koszmar! Nie kupowałam jeszcze w tym sklepie chociaż od dawna mam do w zakładce. Chwilowo cierpię na brak funduszy ale gdy tylko coś mi skapnie to udam się na zakupy tych litewskich włóczek bo nigdy takich nie miałam a prezentują się wyśmienicie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę jeszcze o dopisanie się do listy obserwatorów bloga.

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że się dopisałam już wczoraj. Jak wkleić ten banerek? Zrobiłam coś takiego ale nie wiem czy o to chodziło http://druciarnia.blogspot.com/

      Usuń
    3. Banerek jest mile widziany (w układzie bloga trzeba dodać gadżet obraz), ale chodzi o dołączenie do obserwatorów: na dole strony bloga pod tekstem obserwatorzy trzeba wybrać Dołącz się to tej witryny.

      Usuń
  7. Od dawna zaglądam do Waszego sklepu,ale jakoś nie miałam śmiałości coś zakupić,mam nadzieję,że teraz to się zmieni.Bardzo podobają mi się niektóre włóczki z Waszego sklepu,no i ceny Macie również przystępne.Na pewno będę obserwować grażyna grażka grazkaw51@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę jeszcze o dopisanie się do listy obserwatorów bloga.

      Usuń
  8. I ja się dopisuję do kolejki po włóczkę, z wielką chęcią!!! Dziergam teraz chustę z włóczki Wool Jazz i kolory układają się dokładnie tak, jak to sobie wymarzyłam, dzięki bardzo długim pasmom kolorystycznym i łagodnym przejściom jednego koloru w drugi. Miałabym wielką ochotę wrzucić na druty też inne litewskie włóczki, bo nie ukrywam, że oferta sklepu jest bardzo ciekawa, a w dodatku wszystko to jest dla mnie nowością :)
    obserwuję jako: szyleczko

    OdpowiedzUsuń
  9. Staję też w kolejce.
    Sklep obserwuje od kilku tygodni, założyłam konto ( ewatek) i sobie kilka rzeczy odłożyłam na półeczkę, ale ponieważ wybieram się w marcu do Wilna to wstrzymuję się z zakupem.
    Obserwuje jako E. Tekieli, mail etekieli2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, że dotąd nie znałam waszego sklepu ani nie miałam jeszcze przyjemności robienia z takich włóczek, więc dla mnie wygrana byłaby naprawdę wielką radością. :)) Najbardziej chciałabym wypróbować te cieniutkie włóczki na szale i chusty, także zapisuję się do Obserwatorów (jako Annasza) i z przyjemnością staję w kolejce. Moja babcia pochodzi z Karelii i zawsze mi opowiadała, że u nich przecudne szale były robione z włóczek cieniutkich jak pajęcze nici. :)) Pozdrawiam słonecznie z Dolnego Śląska. Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam okazji do dziergania z litewskich włóczek, ale mam nadzieję, że się uda wygrać coś:) a sklep i ceny bardzo przyjazne i oczywiście wybór spory aż kręci się w głowie :)
    Obserwuję jako Michalina

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz tu trafiłam, podoba mi się i zostaję na dłużej jako obserwator. Bardzo lubię niespodzianki, chusty też lubię dziergać, więc zapisuję się na CANDY.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trafiłam tu przypadkiem, ale się cieszę, że jest kolejny sklep z włóczką. Będzie teraz dla mnie większy wybór :) Z włóczki powstałby pewnie szal.
    Obserwuję jako: Anula3333

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz zawitałam dziś do Zeberki, ale wystarczył rzut okiem, żeby stwierdzić z całą pewnością, że nie był to ostatni raz ;)
    Chętnie przetestowałabym też któryś z pokazanych powyżej motków :)
    Obserwuję jako Alicja Wolska

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne zapoznanie :) Oczywiście z wielką przyjemnością się zapisuję i mam wielką nadzieję na wygraną ;)
    Obserwuję jako Trilli Urszula

    OdpowiedzUsuń
  17. Trafiłam tu przypadkiem, ale się cieszę, że jest kolejny sklep z włóczką.ede częstym gościem imoże sie skusze ,mam już kilka na oku:)obserwuje jako Lusia zakręcona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę się jeszcze dopisać do listy obserwatorów bloga.

      Usuń
  18. Dołączam do kolejki.
    Sklep znam i lubię. Bardzo podoba mi się podręczne wyszukiwanie włóczek.
    Obserwuje jako Mila.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam !cieszę się ,że powstał kolejny sklepik z włóczkami:)uwielbiam grzebać!pozdrawiam isię zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę jeszcze pamiętać o dopisaniu się do obserwatorów bloga.

      Usuń
  20. Nie znałam do dzisiaj Waszego Sklepu. Dzisiaj weszłam, asortyment mi odpowiada. Z miłą chęcią wykonam coś nowego z proponowanych włóczek, bo kompletnie ich nie znam.
    Obserwuję jako Monika Odrecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się z chęcią wypróbowania nowości. Obserwuję jak Basia Nolberczak pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią wypróbowałabym nowe dla mnie włóczki litewskie.
    Obserwuje jako agusia.2410
    banerek na blogu już wisi

    OdpowiedzUsuń
  23. do sklepu trafiłam przypadkiem i jestem z tego bardzo zadowolona :) kupione włóczki już czekają w kolejce :)
    obserwuję jako Dominika J., a mój mail to: andromeda.polifolia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję się bo kuszą kolory. Jeszcze nie kupowałam w tym sklepie, ale najbliższe zakupy będą, choćby z ciekawosci. Pozdrawim i liczę na wygraną:) Obserwuję jako Ludwika

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też się zapisuję przede wszystkim z ciekawości bo jeszcze takich nie mam. I przy okazji wypatrzyłam u Ciebie piękny len i ciekawa bawełnę więc czaję się na zakupy:))) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tez się dopisuje,włoczka wygląda kusząco, od dawna mam na nią ochotę

    OdpowiedzUsuń
  27. Ustawiam się również w kolejce. Obserwuję jako Magdalena Sztryk.
    Podoba mi się bardzo idea sklepu ze specyficznymi włóczkami ze wschodu. Ceny również mile zaskakują :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    I want to play with you, please enter my name...
    I like green and grey!!!!!!!!!!!!!!
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam! Właśnie całkiem przypadkiem zobaczyłam u Was włoczkę w kolorach których szukałam. NO i teraz będę musiała kupić!!! Chodzi o new jazz w kolorach czarno- czerwonych. Jeszcze ten szal .... Obserwuję jako Beata k , mail to arabella73@wp.pl.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo interesujące włóczki i jakościowo i cenowo, chętnie wybiorę się do Was na zakupy! Obserwuję jako Aga- Red

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki za wizytę u mnie (zapraszam częściej), przez co tutaj trafiłam :)
    Z przyjemnością się zapisuję.
    Obserwuję jako Aleksandra Żurek.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam, kolory piękne, dopisuje się na listę. Jestem w trakcie nauki prowadzenia bloga więc jeżeli by był ktoś w stanie pomóc mi w punkcie 2 i 3 byłabym bardzo wdzięczna, obiecuje uczynić wymagane kroki natychmiast. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ustawiam się w kolejce, Mam nadzieję, e szczęście mi dopisz, bo włoczki prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ustawiam się w kolejce ,bo piękne włóczki kuszą niebywale, może szczęście mi dopisze.

    OdpowiedzUsuń
  37. Przyznam, że dotąd nie znałam waszego sklepu ani nie miałam jeszcze przyjemności robienia z takich włóczek, więc dla mnie wygrana byłaby naprawdę wielką radością. :)) Najbardziej chciałabym wypróbować te cieniutkie włóczki na szale i chusty, także zapisuję się do Obserwatorów jako Agnieszka Kresa i z przyjemnością staję w kolejce. Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. To moje pierwsze candy, liczę więc na to, że los się do mnie uśmiechnie. Banerek wklejony.Obserwuję jako Dzianinowe Studio. Cieszę się, że odkryłam nowy sklep.

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj jakie śliczności Zeberka nam przygotowała :) ustawiam się do ogonka sporego i obserwuję jako HM Pstro. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj weszłam do Waszego sklepu i się zasiedziałam ,,, piękne włoczki i ceny bardzo korzystne , musze chyba troszkę ze skarbonki wydłubać . Ale mam równiez nadzieje na wygraną :) Banerek u mnie na http://kuzniamaliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Sklepik odwiedziłam niedawno i .... zatkało mnie, gdy obejrzałam piękne włóczki w super cenach. Zapisałam w zakładkach to miłe pasiaste, przyjazne dla dziewiarek zwierzę. Mam juz upatrzone zakupy :)
    annaguzik@gmail.com
    Wrzuciłam na FB: https://www.facebook.com/DziewiarstwoReczne?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne włóczki. Ustawiam się w kolejce po jedną z nich.

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne włóczki. Ustawiam się w kolejce jedną z nich. Pozdrawiam Jola M.

    OdpowiedzUsuń
  44. sliczne wloczki! Sklepu jeszcze nie znam, ale z checia poznam, podobnie zreszta jak litewskie wloczki. Obserwuje jako A. Bo
    Serdecznie pozdrawiam!
    banerek wklejony: abo-tak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne wloczki. Chetnie wezme udzial w zabawie. W sklepowym koszyku mam juz troche motkow, ktore czekaja na sprzyjajaca aure.
    haniabra

    OdpowiedzUsuń
  46. Odwiedziłam sklep i na pewno zrobię w nim zakupy. A co mi się najbardziej podoba... PROMOCJE :D
    Obserwuję jako Karolina, kajojcia82@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie wiem, dlaczego nie ma mojego komentarza...
    Odwiedziłam sklep, bardzo mi się podoba i na pewno zrobię niedługo zakupy. A najbardziej podobają mi się PROMOCJE :)
    Obserwuję jako Karolina, kajojcia82@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. To ja się po włóczkę micro ustawię w kolejeczce , może mi się poszczęści :) Banerek na bocznym paseczku ustawiony , sklep w obserwacji :) http://wmotkachzagubionabernadka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. To i ja stanę w kolejce po takie słodkości :-)
    Banerek wklejony na ffinezyjnie.blogspot.com
    Obserwuję jako Bożenka :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam wilczy apetyt na wypróbowanie litewskiej niteczki, ale nie udaje mi się spełnić pkt.3. Ale umieściłam u siebie( w pasku bocznym, z prawej strony) Sklep Zeberka w liście obserwowanych blogów. Pozdrawiam, Terra

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam i z wielką przyjemnością się zapiszę ,niteczki wyglądają wspaniale .
    Zwłaszcza te cieniuteńkie ,bo jestem miłośniczka dzianinowej koronki .
    Obserwuję jako Ewa-Handmade-Art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  53. Trafiłam tu przypadkiem. Spodobało mi się. Zostaję. Staję w kolejce po włóczki.
    Obserwuję jako Ania. Nie mam bloga.

    OdpowiedzUsuń
  54. Również trafiłam przypadkiem szukając właśnie cieniutkiej włóczki na chustę. Wełenki przepiękne, wymarzone. Ustawiam się w kolejce. Nie posiadam bloga.
    malges@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Z przyjemnością wyczaruję coś pięknego z wygranej włóczki :o)

    Obserwuje jako Anula N.

    OdpowiedzUsuń
  56. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po piękne wełny :-) Wspaniałości.
    Koniecznie muszę wypróbować te cudowności.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Zachęcająco wyglądają te włóczki:) chętnie bym je wypróbowała:)
    Z przyjemnością dołączę do zabawy:)
    obserwuję jako pomieszane-poplatane

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się i marzę o tym, aby los mi sprzyjał ;>
    Bardzo podoba mi się sklep i Jego asortyment. Sama haftuję obrazy, więc produkty z tego sklepu z całą pewnością przydałyby mi się w moich pracach.
    Obserwuję Twojego bloga jako: Andżelika S.
    Baner znajduje się na: http://joyintesting.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;>

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo dziękuje za zaproszenie:)))
    Aż mi slinka cieknie na te przecudnie niteczki,może mi się poszczęści.
    Pozdrawiam
    Obserwuję jako atina

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne wełenki, mimo mojego braku szczęścia w losowaniach zgłaszam swój akces do zabawy. Może.... Pozdrawiam!
    Łucja
    Obserwuję jako Drobninianka

    OdpowiedzUsuń
  61. Włóczki inne niż "wszędzie", oferta z rodzaju lace bardzo ciekawa. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Nie mam bloga. Obserwuję jako Agnieszka Sudujko, mój mail: sudujaga@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. sklep super, niedawno zrobiłam pierwsze zakupy i już coś się dzieje na szydełku, włóczki piękne, przymierzam się do zakupu kolejnych. Pozdrawiam cały sklep! Ania

    OdpowiedzUsuń
  63. Super sklep i piękne włoczki, niedawno kupiłam pierwsze motki i pomalutku dłubię na szydełku.Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  64. Po przejrzeniu oferty sklepu dojrzałam do decyzji o powrocie do dziergania!
    Zapoluje na te łakome kąski.
    Obserwuje jako : ROMA
    Banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Zajrzałam do sklepu i już nabrałam ochoty na nową robótkę: -)) Oczywiście dam sobie szansę na proponowaną niespodziankę:-))
    Obserwuję jako mary nama

    amu1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Chętnie zaopiekuję się taką piękną włóczką :)
    Co do sklepu to przyznam, że nie znałam, ale zajżałam i mało tego towaru. Mam nadzieję, że w planach macie rozwój. Mimo to dobrze znać kolejny sklep ze "słodyczami" :) obserwuję jako Monika Wersty

    OdpowiedzUsuń
  67. Wspaniałe zapoznanie z włóczkami z Twego sklepu. Nie znałam, zapoznałam i chętnie zapisuję się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. z wielka przyjemnością zapisuję się na candy - warto

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. ach i zapomniałam dodać, że obserwuję jako Magdalena Buraczewska-Świątek

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Zapisuję się również na takie fajne włóczki,jeszcze ich nie znam ale kiedyś się poznamy:))Obserwuję jako tonka

    OdpowiedzUsuń
  71. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Jeśli chodzi o sklep , to ja bym wymyśliła jakieś fajne logo, które charakteryzowałby sklep i pozostawało w pamięci . Ludzie są wzrokowcami i kupują wzrokiem. Dobrze zrobione zdjęcia produktów, widoczna tekstura włóczek. Może wprowadzić do sklepu np. druty jakieś książki dla osób chcących uczyć sie na drutach itp.

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję jako Mulinka Kordonkowa. Sklep bardzo mi się podoba. Uwielbiam włóczki , wełnę itp. Kocham szydełkowanie. Nie mogę oswoić się jednak z drutami. Są mi całkiem obce. Fajnie by było do oferty sklepu dodać druty, szydełka, czy nawet książki o tematyce szydełkowania czy dziergania na drutach.

    OdpowiedzUsuń
  73. Witam, jestem bardzo ciekawa nowych włóczek. Z litewskich jeszcze nie dziergałam. Myślę, że sklep powinien mieć swoje logo - coś co symbolizowałoby Wasz sklep. może jakaś fajna zebra?
    Obserwuję jako Tessa. Zapraszam na mojego bloga: http://wloczkowyswiat.blogspot.com/, gdzie wasz banerek już jest

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam, z włóczek litewskich jeszcze nic nie robiłam - ale zapowiadają się ciekawie... do Waszego sklepu trafiłam niedawno, bo jestem właśnie na etapie poszukiwania ciekawych włóczek.
    Oferta sklepu jest interesująca - popracowałabym jednak nad oprawą graficzną.
    Obserwuję Was jako Dagy.

    OdpowiedzUsuń